Loginfejl Club Vivaldi

Nogle gange kan login til Club Vivaldi drille lidt, især hvis man har glemt sin kode, eller ikke kan huske hvilken mailadresse man brugte, da man oprettede medlemskabet.

 

Vi vil rigtig gerne hjælpe dig, så her er et par løsninger til loginfejl, løsninger er beskrevet i forhold til når du bruger vores app, men du kan også gøre det via en pc, på www.clubvivaldi.dk

 

Glemt kode
1. luk app helt ned, eller genstart telefonen for at genopfriske app og at den genopkobler til internettet igen.
2. start appen igen.
3. Login med din mailadresse og kode, som du mener at kunne huske.

Hvis ovenstående ikke logger dig ind i Club Vivaldi, så skal du fortsætte med disse trin:
4. Skal du trykke på ”SEND NULSTILLINGS LINK”.
5. Åben mailen og tryk på linket i mailen (da mailen indeholder et link, kan det være at den lander i mappen "uønsket/spam" mappen på mail).
6. Indtast en ny kode, det er vigtigt at du bruger samme mailadresse, som allerede er registreret hos os (den du har fået linket tilsendt til og også modtager nyhedsmail på).
7. Når du har valgt den nye kode, lukker du Club Vivaldi appen ned, eller genstarter telefonen.
8. Login med mailadressen og den nye adgangskode.

Nu skulle du meget gerne være kørende, vi beklager besværet.


Glemt mailadresse
1. Tjek hvilken af dine mailadresser du modtager vores nyhedsmail på, det er den mailadresse vi har registreret på dig.
2. Hvis ikke du modtager vores nyhedsmail, eller ikke kan finde ud af hvilken mailadresse du har brugt, da du oprettede medlemskabet, så kan du kontakte os på supporten, så vil vi rigtig gerne hjælpe dig. Vi sidder klar til at hjælpe mandag-torsdag kl. 10-12 & 14-15, samt fredag kl. 10-12, du kan du kontakte os på telefon 79137780, eller på mail til support@clubvivaldi.dk.



Gå til forsiden